Superisiiiii Uynadığınızda karnınızda ağrı oluyormu yada olan varmı benim karnım şiş oluyor idrara sıkışık olunduğu için mi acaba yada yaşayan varmı ?
Serpil51 Superisiiiii evet ben her uyandigimda karnim agriyor ve kesin tuvalete gidiyorum bisey yiyip icmesemde hep idrar var sonra biraz rahatliyorum karnimin altina yastik koyup sola dogru yatiyorum Ve bir meyve yiyorum