bebegimmm16 benim 51 falan di sanırım ilacı kullanıp söyledikleri tarihte kan verdim 5 e düşmüştü zaten dostinex si 1 kez kullanıp bi daha kullanmadım sonra hiç 50yi görmedim 30 -40 gibi seyretti aslında bu değerler düşük 100 ’ün üzerinde sıkıntı demişlerdi ama bende bu değerler bile ciddi farķ ettiriyordu deri altı iltihaplı uc vermeyen sivilceler her gün dus almam gerekiyordu hemen yaglaniyordu cildim bir de tüylerimde artış vardı ama çok şükür olması gereken yerlerin dışında değil sadece miktarda fazlalik - cikma süresinde vardı yani normalde ayda 1 epilasyon yapmam gerekliyse benim 2 haftada 1 yapmam gerekiyordu yuzumde kollarımda vs hiç tüyüm yok öyle hastalar sıkıntılı demişlerdi bir de adet olmadigim zaman dilimi en fazla 2 kezdir benim genelde ara kanamalarım çok olurdu ayda 4 gün falan temiz gezerdim damla damla olsa kanamam gelirdi bu da haliyle rahatsız edici bir durum . Doğuma kadar geçse de sürekli tekrarladı canım bu döngü. zaten geçerse Doğumdan sonra geçermiş bazılarında 5yil bazilarinda da tamamen bu belirtiler geçiyormuş Bende merak ediyorum doğumdan sonra geçer mi geçmez mi diye inş o günlere geri dönmem