strangelove Bizim doktor çok konuşkan değil sağ olsun. Gidiyoruz çocuğu görüyoruz ve sormak istediğiz bir şey var mı diyor. O ara özel bir durumum varsa soruyorum ama benim de aklıma genelde bir şey gelmiyor. Neler soracaksaksınız bir sonraki randevuda?
M_N_R strangelove hic bişey soylemiyosa boyunu kilosunu suyunun miktarini temiz olup olmadigini falan sorun.Benim doktorum bunlarin hepsini sormadan soyluyo.Işte başka merak ettiginiz bişey varsa onu sorun.Ben mesele gelecek sefer sac boyatmayi sorucam.Ombre yaptirmak istiyorum ama korkuyorum.
Meriwa strangelove 30 da gittiğimde amniyon sıvısına bakıyor böbreklerime bakıyor canm su tüketimimle ilgili bebeğim 30 unda doğum pozisyonuna dönmüştü mesela başı aşağıda ayaklar yukarıda sonra kordonunu sor bazen dönerken dolanma riski oluyor sonra kullandığın ilaçlarını söyle devm veya bırak der aklında olsun bu dönemde krampların olursa onu söyle bu kadardı benim gittiğimde cnm
Deletedmom253 Ben soracaklarımı not ediyorum artık gittiğimde nasıl not ettiklerime bakacaksam bilmiyorum😁
strangelove Deletedmom253 Ben de bir kere liste yaptım ama konuştukça insanın aklına geliyor aslında 👍🏼
strangelove M_N_R Boyunu kilosunu söylüyor, bir kere kaç hafta gözüküyor sizde diye sordum (hani bizimki bir hafta önden, iki gün geriden diyorlar ya) onun önemsiz olduğunu söyledi. Soru da beğendiremiyoruz 😂
yba Boy kilo haftasıyla uyumu suyu plesantası kan akımı iyi mi bunlar sorulabilir. Ama bir sorun olsa zaten söyler. Ek olarak ben meraklı olduğum için başı nerede kolu bacağı nerede plesantam nerede diye soruyorum 😂 Başka şikayetim varsa onu dile getiriyorum. Geçenlerde göbeğim aklıma takılmıştı ortası düz gibiydi kalktım doktora gösterdim sordum 🙈 Normal dedi tabi 🤣
Seter Boyunu kilosunu haftasiyla uyumlu olup olmadığını. Su miktarinizi bebeğin doğum pozisyonunda olup olmadığını. Çatı muayenesini ne zaman yapicani.30. haftadan sonra rutin kan testleri dışında bı test falan yok zaten yapilcak sizin bı şikayetiniz varsa sorarsiniz.