Öncelikle nereden başlamalıyım bilmiyorum ama hastaneden bildiriyorum ki bende doğurdummmmmm.😍🤲🏻 Kızım hamileliğim boyunca beni hiç üzmedi. Çok güzel bir hamilelik dönemi geçirdim ama biraz de doktorun ısrarı ile sezeryan da karar kıldık. Bizi mi düşündü bilmiyorum ama güvenmek zorundaydım. Sabah 09.30da doğdu benim minik kelebeğim. Hiç hayal edemiyordum onu görünce olacakları. Planlar kurmuştuk oda süsleme gibi ama süsledik ama kimse gelemediği için virüsten dolayı kaldı aslında çokta iyi oldu kimse ile uğraşacak halim yoktu. Özel bir durum olmadı gittim ameliyathane ye anlamadan kızımı kucağıma alarak geri çıktım . Önemli ve zor olan sonrası. Kimseye kulak asmadım normal doğum yapsaydın diyenlere kulaklarımı tıkadım. Sütüm gelmiyor kızlar dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️ Anne olmak çok güzel çok özel bir duygu kokusu bütün ömre bedel♥️🤲🏻🌸
Hastane çantasını da o kadar şey koymanıza gerek yok kızlar ben uygulamada yazan herşeyi aldım yanıma ama fazlalıktan başka bir şeye yaramadı. Kızım çokkk kanlı doğmasına rağmen 2hastane çıkışı yeterliymiş. Bez 10tane falan koydum şuana kadar 4tane kullandık ki 1-2saate eve gideceğiz . Islak mendilim yaramadı ciğer gibi oldu popişi😥 3 tane pijama takımı koydum ama işime yarayan gecelikti . Vee don olarak depend 👏🏻👏🏻👏🏻 Onun sayesinde çok rahat ettim 👏🏻☺️Kızlar sütüm olsun diye dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻♥️
bu arada refakatçı olarak yanımda annem kaldı iyiki de kaldı benden daha çok beni esirgedi. Kızımlada ağrılarımdan dolayı nenesi baktı harika bir anneydi şimdi harika bir anneanne 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸♥️ Allahım hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip eylesin inşallah 🤲🏻 Önemli olan doğum şekli değil bebişlerimiz ve biziz♥️ Bebişlerimize de hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip etsin 🤲🏻♥️ 26.06.2020 09.30 Elif Eylül’üm iyi ki geldin hoş geldin 🤲🏻♥️