Kafayı yiyecegim artık kızlar mantar olmuşum beyaz akintim var nette sirkeyle silin sirkeli suya oturun kuru tutun saf suyla yıkayın yazıyor hepsini yapıyorum kaç gündür ama acılı kaşındım geçmek bilmedi çok yoruldum hiç krem kullanananiniz varmı aranızda