bebisannesi063858 yalnizca ishal dogum belirtisi degildir. Fakat bebek artik buyudugu, yavas yavas cikma hazirliklari yaptigi icin ve rahim de buyudugu icin bagirsak dahil ic organlara baski yapiyor, bu yuzden bosaltim sistemi bazen farkli calisabiliyor. Ayrica as erip de yediklerimiz, aldigimiz vitaminler ve hatta stres bile bosaltim sistemini etkiliyor 😄 Dedigin gibi yediklerinden olabilir. Onemli olan ishalin devamli olmamasi ve ishal olundugunda bol bol su icmek. Normalde bile suya ihtiyacimiz varken, oyle bir durumda dikkatli olmak lazim 👍🏻