Kızlar merhabaa sonunda bende bebeğime kavuştum ve doğum sürecini sizlerlede paylaşmak istedim bebeğimin ilk haftalardan itibaren herşeyi normaldi ve bu yüzden doktorum normal doğum yapmamı istedi fakat ben normal doğum yapmayı hiç istemedim daha doğrusu o cesareti kendimde göremedim sezeryandan da çok korkuyordum hissedicekmiyim sonda takılırken acırmı belden yapılan iğneyi hissedermiyim gibi korkularım vardı fakat boşu boşuna stres yapmışım spinal sezeryan o kadar keyifli ve güzelkii hepinizee tavsiye ederimm bebeğinizi doğduğu an kucağınıza almak o kadar güzel bir duygu ki sıcacıkk miss gibi kokuyor 🌸ben doğum korkusu yüzünden hep ağladım çok stres yaptım o kadar pişmanımki hamileliğin tadını çıkarmak yerine sadece doğuma adapte oldum ve olumsuz doğum hikayeleri okudum ve daha fazla korkmaya başladım lütfen boşu boşuna stres yapmayın hamileiğin tadını çıkarın kızlar😇 ben 5 haziranda doğum yaptım saat 14 de yatısım yapıldı ve damar yolu açıldı doğum sürecince en çok canımı acıtanda o oldu😂saat 17 45 de ameliyathaneye alındım ve anestezi uzmanı geldi iğneyi asla hissetmiceksin sinek ısırığı kadar bir acı olucak dedi ve gerćektende öyle oldu iğneyi hic hissetmedim parmaklarım ayaklarım uyuştu önce yavaş yavaş bir sıcaklık geldi 2 dk sonra göbeğime kadar uyuşmuştum fakat kesilirken hissedermiyim diye düsünüyorum tabii tansiyonum yükselmeye başladı ve anestezi uzmanından sakinleştirici vurmasını istedim sakinleştirici vurulduu o sırada inanılmaz rahatladım hasta bakıcı sondamı taktı uyuşukken hiç hissetmedim doktorum geldi ve doğum başladı yanımdaki ebe benimle sohbet ederken kesildiģimi ve bebeğin çıkarıldığını hiç hissetmedim 2 dk içinde bebeğimi kucağıma verdiler saat 18.23 de 50 cm 2980gr doğdu kızım çok güzel bir doğumum olduu darısı sizin başınıza☺ sizlere tavsiyem bol bol uyuyun dinleninn ve yanınıza mutlaka 1 paket depend alın sezeryan sonrası kurtarıcı oluyor sorularınız varsa cevaplarım kızlar😇