Kizlar merhaba kam uyusmazligi testi hamile kaldigim.ilk zaman yaptirdim negatifti simdi 25 haftaligim yine doktorum yaptirdi sonucu bekliyorum . Fakat kimisi 28.haftada sonuc ne olursa olsun iğneyi vurduklarini soyluyor mor receteli doktorlar yaziyormus analik hakkindan faydalaniyorum eczanelerde sigortom yok diye ilaclari oduyorum . Eczaneden ne kadara satin aldiniz sigortali sigortasiz bu igneyi alirken farkediyormu