Gunesana 30. haftadan sonra pek önermiyorlar o da bak önermiyorlar yani. zaten sen kendin rahat edemeyince pozisyonunu değiştireceksin. ölüm kalın meselesi değil bu yani, gece uyurken de fark etmeden sırt üstü yatıyoruz, sabaha kadar nst’de kaldım sırt üstü yattım bir sakıncası olsa yatırırlar mı sence? çok ileri haftalarda bebek kilo aldığında tansiyonun vs düşermiş kan akışını yavaşlattığı için ve zaten vücut seni yönlendirirmiş hamileliği bu kadar zorlaştırmayın kendinize🥺