cutemom95 aslında doktor çok şeker minnak tatlı konuşması falen ame bana suyun az dedi başka doktora gittim suyu normal dedi ve bana çok fazla ilaç kullandırıyo ve her gittiğimde kan tahlili veriyorum ne zaman gitsem mutlaka kan veriyorum değerlerimde normal çıkıyo oysaki ayrıce Hastanenin doğumhaneside bodrum katta beğenmedim bu ara kafam karıştı doğum yapan birileri çıksada memnunlar mı diye sormak istiyorum işte