Merhabalar ilk gebeliğim 11+5 günlük hamileyim ve az önce doktorumun bana 12 haftalıkken kullan dediği fitili kullandım . Not almıştım 12 haftalıkken kullanacaktım ama bir anlık dalgınlıkla unuttum ve kullandım geç bir saat olduğu içinde doktoruma tlfn etmedim sabah arayacağım . Çok üzülüyorum ve çok endişeliyim böyle birşey yaşayan var mı ? Tecrübelerinize çok ihtiyacım var üzüntüden ağladım ya bebeğime birşey olursa 😞