sabah cok siddetli bel karin agrisi ve az kanamayla doktoro gittim alttan muayene edildim ic kanama flan yok hersey yolunda nisan gelmistir bzilarinda nisan olabiliyor dedi 10+5 hamileyim sonra kalbini dinlemeye calistik bebegimin kalbi duyulmuyordu bebegini kaybetmis olabilirsn dedi cok agladm flan sonra cok daha buyuk bi hastaneye göturuldum orda daha iyi ultrasyon aletleriyle bebegin kalbini dinlemeye clistik bi mucize oldu bianda bebegim hareklendi ve kalbi duyuldu sukurler olsun dedim böyle korkuyu rabbim
kimseye yastmasin insallah🙁 bazen dua herseyin ilacidir🙏