Iyi geceler herkese. Öncelikle allah herkesin bu surecte yardımcısı olsun. Cok güzel bir duygu ama çok stresli. 14+6 haftalık hamileyim. Hep sağ tarafimda hissederdim bebeğimi. Ama son 4 5 gündür hiç hissedemiyorum nedense. Karnim da bir hafiflik var gibi. Neden olabilir kızlar