Cansucbrdmr Merhaba bayanlar. Gebelik süresi boyunca çatlamamak için kullandığınız bir ürün var mıdır? Bu ürünleri ne zaman kullanmaya başlamak gerekir? Şimdiden teşekkürler🤗🧚♀️
ElifKarata Cansucbrdmr öğrendiğin gün başlayabilirsin canm Emodex stretch mark krem kullanıyorum herkes farklı kremler yağlar kullanıyor canın hangisini istiyorsa onu al kullan doktoruna da danış tabiki
matruskaa Cansucbrdmr ben dalinin avokado özlü bebe yağını kullanıyorum başından beri canım 34.haftadayım 10lu haftalarda başladım sanırım kullanmaya şu ana kadar çatlamadım bundan sonrası için korkuyorum ama normalde bacaklarım felan hep çatlak önceden umarım çatlamam 😄
Aysegull00 Cansucbrdmr bende bio oil kullanıyorum bebe yağı da kullanıyorum karnım da değil ama göğsümde çatlama var biraz inşallah daha da çoğalmaz bende 14 15 haftalıkken başladım
Gurbetcihamis Ben hindistan cevizi yagi kullaniyorum 4 aylikken falan basladm simdi 31+4 olduk hic catlagim yok ama bi kac gundur cok fena kasiniyo karnim ve bacaklarm insallah catlamaz
TCGknilMasur Bol bol su içmelisin sadece krem işe yaramayabilir canım ben bebe vazelini kullandım hiç çatlağım olmadı ☺
aesma 12.haftada başladım bebek vazelini ve kakao yağı kullandım 🙂 20. Haftada Sebamed çatlak kremi ve bebek yağı kullanmaya başladım 😊 umarım çatlamayız😅