belosunannesi36 2 temmuzda olan planlı doğumumuz yarına alındı Bayanlar dualarınızı bekliyorum çok korkuyorum inşallah güzel geçer uyuyamıyorum 😣
sebato belosunannesi36 hiiiç canınızı sıkmayın inanın bana Herşey çok güzel olacak tüm ağrılarınız geçecek tüm ağırlıklarınız son bulacak bebeğinize kavuşacaksınız Allah izin verirse
RanaaT belosunannesi36 allah ım yardımcınız olsun korkma dua et bebişini kucağına alınca da bizlere detaylı anlat ki bilgilenelimmm🧿🤗
Defdef22 belosunannesi36 ya kıyamam sana bende spinal sezeryan oldum inan bana okadar zor değil ben güle oynaya doğurdum hiç korkma doğum anında hiç bişey hissetmiyosun zaten sonrası biraz ağrılı ama dayanılmıcak bişey değil bak valla gene olsa gene doğururum bebek bakması daha zor 😂 😂
belosunannesi36 sebato dün gece bel ağrım oldu sancı oldu çok farklı bir sancı normal ağrılardan farklıydı sabahı bekledim takip ettim hastaneye gittim sancım çıktı doktorum yatışın olması gerekiyor sabah almamız gerekiyor dedi 37+1 iz bu arada inanın o kadar korkuyorum ki hiçbirşey yiyemedim stresten uyku girmiyor gözüme
sebato belosunannesi36 çok normal böyle hissetmeniz biliyormusunuz doğum korkusu neden oluyormış korkunca vücut adrenalin salgılıyormuş ve adrenalinde aşırı kanamayı önlüyormuş bir doktorun videosunda izlemiştim
sebato belosunannesi36 la havle vela kuvvete illa billah deyin korkuyu hafifletiyor ve inanın yarın sabah ne güzel bebeğinizi kucağınıza alacaksınız tüm sıkıntılar geçecek inşAllah
tgce_brs Allah yardımcın olsun inşallah. Bebeğini koklayinca hepsi gecicektir. İlk hamileliğim keşke şuan benimde haftalarim dolmuş olsada dogursam kavussam 7yildir bekliyorum onu rabbim hepimizi evlatlarımıza sag saglim kavuştursun inşallah ♥️
Defdef22 tgce_brs takılıyor ama uyuştuktan sonra takılıyor oyüzden hiç hissedilmiyor ben bide özellikle söylemiştim uyuşunca takın diye