Ruviiseem Gamzekesici prego İbiza 2072 kesinlikle Daha kullanmak nasip olmadı ama çok kaliteli duruşu bar sağlam. Tutma kolunun iç kısmında az bi hasar vardı 10 gün içinde yapıp gönderdiler. 2071 modelini ünitenin biri altta olduğu İçim biz hiç sevmedik alırken dikkat edin hangisi olduğuna
Ruviiseem Gamzekesici maddi imkanınız çok müsaitse abc zoom da çok iyiymiş ama puset falan derken 12 bin TL buluyor 🙈
Kader13 Gamzekesici instagramda moroğlu bebe diye bi sayfa var ürün memnuniyeti paylaşan çok insan var ikiz bebek arabası da var istersen oraya bakabilirsin canım videosu felanda var hem kendi magazalarıda var istanbuldaysan gidip görebilirsinde
Kbrsydn Benim elimde çok kaliteli bi ikiz bebek arabası var hic kullanılmamış sadece 5 gün kullanılmış dun post açmıştım satmak için ama yasakmış eğer isterseniz resmini atabilirim size internetteki fiyatından çok uyguna veriyorum
Kader13 Gamzekesici fiyatları uygun öle faiş fiyatlar değil bakım isterseniz videolu gösteriyorlar müşterilerin attıgı fotograflar felanda var 😊