Kızlar ben zaten normalde de yüreği hop hop biriydim ama şuan hamile olduğum için bu durum beni üzüyo. Herşeyden korkuyorum mesela mutfaktayim eşim sessiz bir şekilde gelse sıcriyorum. Korkmayın diye sesleniyo yine sıçrıyorum. Çıt sesi çıksa irkiliyorum. Ben korktukca bebeğim etkilenir mi sizce .
korktuğum için değil bebeğim etkilenicek diye üzülüyorum.