Saat 12yi geçtiği için dün diyorum sabahtan nişanım geldi. Akşam üzeri hafif bel ağrım vardı. Doktoruma söylemiştim duşa gir bebeğim hareketleirnit akip et suyunu falan dedi. Şimdi bel ağrım arttı bebeğim çok hareketli şuan ama o hareket ettikçe sanki vajinamda tepiniyor gibi oluyor . Sancı böyle mi geliyor. Su falan gelmedi ben napayım şimdi . Doğum başlıyor olsa bebek bunladar hareket eder mi