Minanin_Annesi Kızlar biberon ilk başlarda çok lazım olur mu ? Tabi her ihtimale karşı olmalı ama eğer kullanmazsam wee baby ya da nuk alayım diyorum? Aventi daha sonra mı alsam
matruskaa Minanin_Annesi ben aventin küçük boyunu aldım anne memesine yakın diye canım ilk dogdugunda kullanıcam lazım olursa sonrası içinse lansilohun büyük boyunu aldım plastik kendi tutabilir büyüyünce diye düşündüm
B8use Minanin_Annesi ben 1 adet avent cam kucuk aldim ama kullanmayi dusunmuyorum hicbirzaman 😊 keske almasaydim ama bulunsun yinede
Edos Dr browns'un plastik biberonunu aldim. Cam olani ancak 4 5 aydan sonra kullanabilir. 2 gunde bir kaynatinca plastiklere de birsey olmuyor ☺