Slm arkadaşlar🤗
Meryem ismini düşünüyoruz ..cevrenizde cok Meryem bebek var mi acaba ? Bizim hiç yok çünkü😊
“Meryem İnci” nasil sizce?
“Meryem Hafsa” daha uyumlu gibi ama esim ağır buluyor
Sizce hangisi guzel?
baska isim önerileriniz de varsa severek okurum.
Teşekkürler💕