Ttugbatrn canım ben ilk hamileliğimde rengin hanıma gidiyordum o zaman özel selçuklu hastanesindeydi çok güler yüzlüydü iyiydi ama doktorun iyi olması asıl bilgisindeymiş onu anladım ben 20 haftalıkken sancım geldi acil gittik hastaneye rengin hanımda geldi baktı 1 cm açıklık bar sancımda bar dediki ben bişey yapamam sana ali acar hocama sevk edeceğim dedi ve gece ambulansla meram tıp hastanesine gönderdi ben orda tek başıma doğurdum ne ali hpcası vardı yanımda nede başka bir doktor o günler kabus gibiydi gerçekten bebeğimi kaybettim tabiki, yani demem o ki doktorun güler yüzlüsü değil bilgilisi makbuldür. Hikmet karabacak çok ünlü bilgili bir doktor o varken başkasına gitme derim