Merhaba hanımlar belki alakasiz bı konu ama 4 yaşında kızım var ateşlendi hastaneye götürdüm serum taktılar ilaç verdiler ateşi düştü ama ağzının ici ateşten dolayı yara oldu ve hiç bsey yemiyor 5 gündür aç duruyo ağzı için damla aldım ama onuda yaptirmiyor süt dahi icmiyo bu konu hakkında yardimci olur musunuz ne yapacağımı şaşırdım ☹️☹️