Hsbtlc Kızlar göbeğimde bazen seğirme gibi bişey hissediyorum bebeğin hareketimi yoksa kalp atışım mı titretiyo anlayamıyorum elimi karnıma koyuyorum kalp atışımdan dolayı zaten bi titreme var nasıl ayırt edicem ikisini yaa
Mmrv00 Benim de 14. Haftada sanki karnımda kus kanat cirpmasi oldu gecen gün.Erken olduğu yaziyor ama çok netti :)
AHBK41 Bağırsak hareketidir benim doktorum öyle söylemişti 🤭😂 16 hatta ilk gebeliklerde 20 haftaya kadar hissedilemeyebiliyormuş 🙄 15+4 um sabırsızlıkla bekliyorum 🥺🥺