ozzelis Arkadaşlar eşimle bende uyuşmazlık var 27+5 haftalık hamileyim bugün özele gittim doktor reçete verdi ve tam 500lira iğnenin fiyatı devlete gidip yazdirsam fiyat degisirmi bi yardımcı olurmusunuz
Kader13 ozzelis ben devlette iki kere oldum ücretsiz hemen gün içinde 1 saaatini bile almıyo vurup gönderiyorlar ama eşinizin ve sizin kan grubunuzu istiyolar ben eşimin ehliyetinin fotokopisini kendımınde kan grubu kartım vardı onların fotokopisini çektirip götürmüştüm
Boncukk-5 ozzelis benim de özeldeki doktorum devlet hastanesiyle konuşur ayarlarız dedi devlete bi git bence canım eczaneden alırsan iğneyi 500 liraymış öyle dedi doktorum
feamtrmea ozzelis devlette ücretsiz yapıyolar diye biliyorum ama emin değilim ilk doğumumds yaptırdım ücretsizdi🤷🏻♀️
ozzelis Kader13 hemen devlete.aldim randevu ücretsiz duyunca inan sevindim canım bende eşimin olmadı kimligini yanımda goturim o gelemicek çünkü inan rahatladım bunları duyunca
ozzelis Boncukk-5 aynen canım ben bugün eczaneye gittim 500 dedi eşim olsun yaptırım dedi ama yazık o paraya devlet ücretsizse devlete gıdım az parada deil 500
Kader13 ozzelis kimliğinde kan grubu yazıyomu ama ona dıkkat et canım mutlaka kan grubu yazması lazım 2 şer tane çektiriceksin senınkı ıkı onunkı iki hastaneye gidip bideha geri çıkmakla uğraşma bilgin olsun
Ftmklc0 ozzelis devlette yaptır canım zaten uyuşmazlık için gerekli tahlilleri ister o sonuca bakıp kendisi yaptırır senin söylemene gerek kalmadan
ozzelis Kader13 AA hiç bilmiyordum tesekkur ederim canım iyiki bunu söyledin hastane evime çok çok uzakta ve gideceğim hastanede etrafında asla fotokobi çekeceğim yer yoktu
Kader13 ozzelis benımde gittiğimde evime uzaktı kırtasiyelerde kapalıydı ben elektirik ödeme merkezınden cektırmıştım ama 1 saat gezmiştim resmen
ozzelis Kader13 söylediğin iyi oldu canım ben cektiririm bigun önceden diğer gün giderim Allah’ın izniyle
Ceylin_im Bizdede uyusmazlik vardi özelde yazdirdik mor recete kapsamina giriyormus eczane eczane dolastik limit dolu diyip vermek istemediler igneyi en son bir eczanenin limiti oldugu halde vermedigini ögrendik tartisma ile igneyi getirttik 65 lira ödedik.
MinnakLiva ozzelis özel hastanelerde yatış gösterip 130₺ye iğne olabiliyorsunuz ama sizin hastane yapmıyor mu?
Betleymn ozzelis benimde eşimle aramda kan uyuşmazlığı vardı iğnesini oldum 27 28 haftalarda eczacılar odasından 3 tl ye aldık doktorunuz şifre veriyor o şifre ile eczacılar odasından alıyorsunuz komik bir rakama alabilirsiniz Sizde🤓