Camurcu rica ederim canım. Bende çok zor hamilelik geçiriyorum 15. Haftamıza gircez ama neler çektiğimi bi ben bi eşim bi de Allah biliyor. Bu kanama konusunda çok hassasım benimde 11. Haftamda oldu eşim evde yoktu çok ağrılarım başladı arkadaşım ve eşiyle beraber ağlaya ağlaya gittim hastaneye yatışım yapıldı. Ama doktorum hep dedi stres yapma kendini sakin tut vs vs. Şuan çok şükür iyiyiz. Size de oyuzden stres yapmayın dedim. Verecek olan Rabbim sen içini ferah tut ❤️