Mineee123 KıZlar göbeğim büyüdü artık dışardan hamile olduğum baya belli hatta karnım bugün öyle gergin ki içimdeki organlar içinde sığmıypr gibi bir anda bugün böyle bir his geldi normal mi karnım aşırı gergin 😟
26_26_26ggg Mineee123 bende 17+4 yemek yiyim hemen bir patlıcak gibi bir his oluyor ya normal sanırım aynı şekilde benimde çıktı karnım çok çabuk çıkmadımı diye düşünüp duruyorum sen kaç kilosun cnm
Mineee123 26_26_26ggg canım ben 67 kilo ile hamile kaldım ğerşembe doktora gittik 71 çıktım ama doktor 2 kilo düş dedi ve aşırı Su içmiştim yemek yemiştim bebek hareket etsin diye sen 70 olarak düşün canım boyum 168 bak sabah oldu şimdi dünkü gibi değil şişkinliğim normal dün feci bir şeydi galiba farkında değildim ama gaz filanda vardı herhalde
Zeybice Oo su an iyi zamanlariniz ben 36+5 teyim alt kismimi giyerken zorlaniyorum. Ayakkabı yok sadece terlik ve paytak yuruyorum😂 Hatta su an icimdeki halay cekiyo sola yattım kalkamıyorum sagdan sola soldan sola donusler cok zor🙈