1PrensAnnesi Medical parkta Doç.dr ebru ersoya giden oldu mu daha önce? Fikri olan lütfen yazabilir mi
1PrensAnnesi ecrinefsaerva Sevgi_dmrc ah erkek doktora gidemiyorum ne yazık ki takıntım var oğlumun doğumuna bile bi tane erkek girdirmedim çok sağolun ama 😍
1PrensAnnesi Zlmmrg oğlumda takibimi hep o yaptı çok çok memnun olduğum bi doktordur ama cidden çok pahalı yapacakta bir şey yok iyi doktor bulamıyorum yine ona gidicem
1PrensAnnesi ilkbahar hiç duymamıştım adını hanımefendinin bi araştırayım çok sağolun şuanlık hatice hanımdan aldım randevuyu
ilkbahar 1PrensAnnesi instegramdan takip ediyorum bende baya normal doğum ve SSVD yanlısı bi doktor 🙂
1PrensAnnesi ilkbahar siz böyle deyince valla meraktan onada randevu aldım içime sinerse onla devam ederim