selen_turgut01 Yildizzb04 kuzum inşallah vardır bende öyleyim şuan tam 5 haftalık hicbir belittim yok kusma mide bulantim eczaneden gebelik testi alip yaptım mi
Yildizzb04 selen_turgut01 abla eşim bırakmıyo ayın 1 nde Çarşamba günü yapicaz inşallah inşallah rabbimin doğum günümde hediyesi olur bana
selen_turgut01 Ozoooo aynen hamilelikte dair şuan hic bir belittim yok kusma bulantı felan ilerki zamanlar da göreceğiz tam 5 haftalık oldu bugün 😊
Ozoooo selen_turgut01 benimde olmadi ilk birbuçuk ay olmaması en güzeli bence özellikle bulanti 8 hafta gibi başlar bazılarındada olmaz ınsallah olmaz seninde cok zor
selen_turgut01 Yildizzb04 inşallah canım ama bence vardır çünkü benimde en son adet tarihim 25 mayıs tı
Yildizzb04 selen_turgut01 amin inşallah ablam inşallah dediğin gibidir hamileyimdir rabbimin doğum günü hediyesi olur bana inşallah bugunle beraber 37 gün olcak abla
selen_turgut01 Yildizzb04 gene iyi dayanıyorsun test yapmamak için ben adet tarihimden 2 gün önce yapmıştım bekleyemedim 😊🙈
Yildizzb04 selen_turgut01 abla onu bide gel bana sor eşime yalvarıyorum al diye ama yok bişey dedimi illa o olcak Çarşamba günü test yapicaz bu yandan abla korkuyorum negatif çıkar diye
selen_turgut01 Yildizzb04 arkadaşın dan felan istesen eczaneden alsa sana gizli yapardın söylemezdin 😊
Hvva70 Ayse4598 suan 19 uncu haftamdayım ama hala sabahları devam, ilk haftalar günde 3 yada 4 kere ful kusuyordum ve hiç bşy yiyemiyordum tamamen bitmesini bekliyorum artık 🤗🤗
Yildizzb04 selen_turgut01 inşallah olur ablam haber vericem abla sana bugün 37 gün olcak cuma günü adet olmam lazımdı