Kızlar bugün 36+0 oldum çatı muayenesi oldum 2-3 cm açılma varmış çatım müsaitmiş normal doğuma doktorum bu bence 38de doğar gelecek gibi hissediyorum diyo bende 38de doğacak diyodum başından beri aynen beklemicek gibi desi benim gibi olanlar var mı kaçıncı haftada doğurdunuz bebeğim biraz küçük 2.450 son zamanlarda yavaş büyümeye başladı ama doktorum sağlığı iyi diyo