Neden çok olduğunun sebeplerini bulmaya çalışır ilk akla gelen gebelik diyabeti oluyor ben dikkat etmeye başladım zaten şeker çıkmadı sonra normale dönmüş su seviyesi dedi birdaha ki kontrollerde de hiç sorun olmadı hep normaldi
sana fazla deyip neden sonradan azalabilir demiş onu anlamadım ve de fazla olması az olmasına göre bir ihtimal daha iyi bir durummuş internette öyle yazıyordu fazlası alınabiliyormuş falan
inşallah sorun olmaz sende de düzelir