Agustosannesi Kesinlikle stoklamayın,biz çok almışız 2 yıl oldu hala açılmamış paketler var.Çok çabuk büyüyorlar,pişik yapma olasılığı var.
En iyisi diye prima almıştım ama dünyanın en kötü bezi bence o,içeriğinde zaten bir sürü kimyasal var bebek çiş yaptığında inanılmaz kötü koku oluşuyor.Bezi deneme-yanılma yöntemi ile bebekle siz karar vereceksiniz.illa Islak mendil kullacaksanız eğer sleppy tavsiye ederim içeriği tamamen temiz sadece o var.