Semirayldrm1 33+2 haftalık hamileyim 1 saat önce aniden sağ kasigima ağrı girdi bıçak saplanır gibi adet ağrısı gibi de hafif ağrım var sağ kolumu kaldıramıyorum ağrıdan akıntı da var ama kanama ve su gelmedi acile gitmeliyim mi yoksa bu ağrı normal m
Irmakveannesi Dün akşam bana da oldu 32 haftaligiz takip et uzun sürerse git mutlaka benim bir kaç dk sonra geçti
Mrym1322 Dün hastanedeydim ve böyle bi kadın geldi kanaması suyu yok ama sancısı vardı diye alttan muayene ettiler açılması yokmuş bebek hareket ediyosa kasıklar da ağrı olur dedi orda ki hemşire ama sen ihmal etme nolur nolmaz 😘