Hulyafuat Kızlar kaçıncı haftada sezeryan oldunuz doktorum 38 de alıcaz dedi 39 da olmuyor mu sezeryan
Mihre Hulyafuat 39 da alınır eğer herşey yolunda ise.Doktorunuz tatile çıkacak galiba,acelesi neymiş🙄1 saat dahi anne karnında durmanın bebek açısından önemi çok fazla.
Minnak35 Hulyafuat spinal mi epidural mi canim bende sezeryan olmak istiyorum korkudan sadece bilmen istedigim nasil oluyor
Perihanvdt Hulyafuat 38-39 arası ideal.38 de gelişimi duruyor benim dr.38 i biraz geçince alıcak 38+4 gibi fln
Hulyafuat Mihre kesinlikle öyle bende öyle düşündüm bayrama denk geliyordu doğumum 1 agustosa ama 38 dedi 24 şaşırdım bende
Hulyafuat NihalBurak anladım canım özelde 39 da alırız dedi devlette 38 dedi özele yaptırıcam doğumumu
Hulyafuat NihalBurak anladım canım özelde 39 da alırız dedi devlette 38 dedi özele yaptırıcam doğumumu
Hulyafuat Minnak35 spinal olucam canım çok korkuyorum bende ilk gebelik birde Allah yardımcımız olsun 🙏