Merhaba bende gebeyim ve eczaciyim. Firmalar fiyat guncelemesi icin oksapar ve enoxlari piyasaya vermediler. Yani eczanelere ve hastalara bahane olarak da covidde kullaniyorlar dediler. Kamu hastanelerine vermek zorundaydilar çünkü yillik il sağlık ihale yapiyor ve ilaci 10 gun icinde temin etmezse cezai islem icin tutanak tutuluyor. Halbuki %34 luk zamdan dolayi kutu basina 11 ve 37 liralik farktan dolayi eczanelere vermediler. Siz gebeleri ve ailenizi ayni zamanda biz eczacilari strese sokan kisiler firmalardir. eczacilar degildir. 30 haziran fiyat guncellemesinden sonra eczanelere verileceğini düşünüyorum. Geçmiş olsun 🌸