tany15 Kızlar granül deterjanlar bir iki sene içerisinde makinede tıkanmaya sebep oluyormuş tamirci öyle söyledi.evde beyaz sabun rendeleyip kullanırdım ben.arkadaşımda ev yapımı zeytinyağlı sabunu rendeleyip kullanıyomuş bebek deterjanı olarak tamirci zeytinyağlı tıkamıyo dedi çok enteresan🤷🏻♀️Sizler hangi marka deterjan aldınız içeriği temiz olduğuna güvendiğiniz katkısız doğal ürünler varsa paylaşabilirmisiniz
addie487 tany15 boron aldım bebeğin kıyafetlerine de kendi kıyafetlerime de onu kullanıyorum kimyasal madde yok en azından içerisinde
Emk5341 tany15 incia sıvı çamaşır sabunu kullandım ben. Tamamiyle organik. Kokusu yok ki bu benim çok hoşuma giden bir şey. Koku veren bir ürün kullanmak istemiyordum. Leke çıkarıcılığı muhteşem diyemem, doğal ürünlerde kimyasal kullanılmadığı için lekeler %100 çıkmayabiliyor. Ama bence güzel bir ürün.
Nazyun tany15 Dalan roxy kullanıyorum 2 senedir birşey olmadı çamaşırların üzerine koy detarjan gözüne değil
pelinnns tany15 tıkanmaya kalmadı bende ilk kullanmamda kalıntı bıraktı 4 5 kez durulattığım oldu. Sonrasında eritip kullandım. Dalin granül sabun kullanıyorum. Bitsin bir daha kullanmam granül. Sıvı almayı düşünüyorum. Tabi belki benim makinamlada alakalıdır onuda bilmiyorum. Ama böyle bi sorunla karşılaştım.
Serpil51 Duru granül matik kullanan var mı bunu da çamaşırların üstüne koysam olur mu makine tıkanmasıyla ilgili yazanları görünce korktumm
Aygul01 Duru granül sabun kullanıyorum gayet memnunum. Normalde kendimize boron kullanıyorum. iki is olmasın diye duru bitince boronla yikayacam
Yavuz-Elif tany15 siveno doğal çamaşır sabunu aldım ben.Sıvı formda ve temiz içerikli olduğu için tercih ettim.Kokusu da pek yok.Henüz kullanmadığım için leke çıkarma konusunda nasıl bilmiyorum ama büyük beklenti içerisinde de değilim zaten organik içerikli olan ürünlerin kimyasalı az olduğu için çok iyi leke çıkarmıyormuş.Ekstra leke çıkarıcı alıcam bunun yanına.
AybarsMomy tany15 duru granülle yıkadım kalıntı falan bırakmadı mis gibi de koktu ama bende yorumlarda tıkanma yapıyor diye okudukça tereddütte kalıyorum . Bitirince sıvı deterjan almayı düşünüyorm uzun vadede tıkanma yapıyorsa makine de sıkıntı olur ya bilemiyorum
Kapalikutu tany15 evet granül olanların makineyi tıkama problemi olduğundan ben sıvı deterjan bakmıştım. İçeriği temiz olarak siveno markası öneriliyor. trendyol da ikili paket (2*750) 43 lira gibi bir fiyatı var inceleyebilirsiniz 😇
mrv39 tany15 ben minoris aldım, hem sıvı hem de cok bereketli😅 10 makina çamaşır yıkadım hala ağırlığı değişmemiş paketin eşim şaşırdı zaten 50 yıkama diyor üzerinde de, bu da tamamen organik içerisinde parfüm de yok arastirabilirsin
Echche tany15 hacisakir lavantali granül matik aldım. Hiç kalıntı yapmıyor. Çok güzel yıkıyor. Yumoş bebek yumuşatıcı aldım ikisi birlikte mis gibi kokuyor. Bebeğimde alerji yapmadı tavsiye ederim