Betulll11 ben 2 gun once gittim tahminde bulundu ama yanilma payi cok yuksekmis. Yeni sistem cikmis kan aliyorlar bir hafta sonra sana mail gonderiyorlarmis cinsiyeti haber ediyorlarmis. Yani kanda cikiyormus tabii ben sok 😱 bu arada Belçikada oturuyorum 😇