MinikTavsanim Hanımlar iyi aksamlar… 33+2 günlük gebeyim aşırı derece çatı kemiğim ve belim ağrıyor olduğum yerde kalıyorum, zor yürüyorum resmen acı çekiyorum .. sizde de bu durum var mı ? Yoksa endişelenmeli miyim ?
pelinnns MinikTavsanim genital ağrılar ben de 26. Haftada başladı canım 34+5im bugün halen çekiyorum. Doğuma kadar da geçeceğini sanmıyorum. Parol falanda etki etmiyor. Bel ağrısı da ayakta çok kalırsam oluyor bende.
Pamuk123 MinikTavsanim hiç sorma canım aynıyız 34+2 yim 2 3 haftadır mahvoldum bende post açmıştım hatta kalça kemikleri sabaha karşı ağrısıyla uyanıyorum adım atamıyorum yatakta dönmek için Ohal ilan ediyorum resmen 3 4 saat kesintisiz uzansam mahvoldum gece o yüzden çok sık uyanıyorum 🤦♀️
Gzm29 MinikTavsanim bende 33 haftalık hamileyim aynı durumdayım doktora magnezyum yazdırdım o rahatlattı gece yatmadan alıyorum genelde iyi geliyor
OlgaArslan MinikTavsanim çok normal heleki döndüyse bebek daha çok ağrı oluyor ben de 32 haftada sormuştum normal dedi doğum pozisyonunu da aldı artık alt tarafa daha çok baskı yapacak dedi doktorum öylede oluyor şu an 34+2 hafta olduk
Nesslihan MinikTavsanim acıya dayanıyordu ama normal olup olmadığını bilememek bende de ağlama hissi oluşturuyor 😔 gerçekten bazen çaresizlik ve tedirginlikten sinirlerim çok bozuluyor. Elimden gelse sürekli doktora gidicem
MinikTavsanim Nesslihan canım sende yatakta sağa sola dönerken aşırı zorlanıyor musun çatı kemiğin sorun oluşturuyor mu
Nesslihan MinikTavsanim 32. Haftadan itibaren bana bir ağırlık geldi anlatamam. Sağa sola dönerken zorlanıyorum artık kemiğinden mi yoksa kasıklarımdan mı bilemiyorum
sevdatfkci Haftadayim bnde öleyim pelvis kemklrim hep ağrıyor Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebislermizi ☺️
Ebruhrtmc Kaburga ağrınız oluyor mu peki sağ göğsümün biraz aşağısı aşırı derece de ağrıyor kemik batmış içerden yara olmuş gibi 😒