Kızlar troit için ilaç kullanıyorum ama küçücük bi hap o yüzden Yutarken zorlanmıyorum. Ama demir ilacı ve vitamini içemiyorum. Boğazıma geldiği an kusuyorum kendimden geçiyorum. Doktor vitamini ezip suyla eritip iç dedi ama demir ilacı kapsül olandan onu eritemem. Bi kaç gündür hiç içmiyorum ilaç ve vicdan azabı çekiyorum. Doktora mesaj atmadım yakında gidicez nasıl olsa o zaman sorayım diye de gidince soracağım ama duramadım bi size sorayım dedim 😢 benim gibi olan alternatif toz ilaç ya da suda eriyen muadil ilaç kullanan var mı