Nn20 Adetime 2 gün kala evde yaptıgım gebelik testi silinik çıkınca kan verdim beta 5 cıktı. Doktor tam olarak gebesin diyemedi? Acaba gebe miyim
Eliftmzkrkmz Nn20 0-5 arası yok deniliyodu sanırım ama bekleyin 2 gün snra tekrar kan verin artış olursa vardır
yorgun21 Nn20 benimde 2 gün kala silik çıktı testler kan verdim 9 çıkmıştı yine test yaptım silik ti ve kimyasal gebelik oldu INŞALLAH senin öyle olmaz
UrasEgeninannesi Nn20 3-5 gün daha bekleyin tekrar kan verin derim tavsiyem. Varsa bile belliki çokça yeni
Nn20 Eliftmzkrkmz yaa bende var diye oldukça heycanlanmıştım kasıklarımda da batma var ama adet te olmadım cok garip hissediyorum kendimi acaba var mı yok mu bu iki gün geçmez şimdi 😣
Nn20 yorgun21 hay aşlah ilk defa duydum h bir bilgim yol nedir kimyasal gebelik olabilir mi acaba çok sevinmiştim ben de şimdi
yorgun21 Nn20 INŞALLAH olmaz ama ihtimal var benimde öyleydi hep silikti içini ferah tut canim kimyasal gebelik sağlıklı dolenme olmadığı için vücut dışarıya atıyor canim oda kimyasal deniliyor
Nn20 UrasEgeninannesi şimdi sonucu doktora tekrar sordu eşim ben yanlış bakmışım değer 40 mış iyice ümitlendim 😇
Nn20 UrasEgeninannesi şimdi sonucu doktora tekrar sordu eşim ben yanlış bakmışım değer 40 mış iyice ümitlendim 😇
Mom092 Nn20 canim var heralde yaa 5 ten yukarisi kabul ediliyor ama bilmiyorum adette olmamissin iki gun sonra tekrarla bakalım artacak mı deger ama var gibi hissettim suan😂