ebrareylul3227 Kızlar 2 günlük sezeryanim aşırı mide bulantım var çok korkuyorum kusarsam dikislerim açılır diye ne yapmam lazım
Aise_35 ebrareylul3227 kusman senin için iyi anesteziyi atıyorsun üzerinden . Bende geçen hafta cuma sezeryan yaptım eve çıktığım gün kustum . Kusmazsan kötü senin için
Kdzeregli ebrareylul3227 sezaryenden 13 gün sonra kustum sonra iştahtan kesildim 5 gün mide bulantısı çektim meğerse enfeksiyon varmış antibiyotik kullandım ardından iştah şurubu ve vitaminle toparladım. Doktora gidip tahlil yaptırmalısın canım değerlerine baksınlar
Kbrsydn ebrareylul3227 spinal oldum daha ameliyat devam ederken iki defa odaya çıkar çıkmaz bir defa kustum
Arzu25 Geçmiş olsun dikilker açılmaz merak etme 🙂 ama istersen doktorunu ara mide bulantın neden oluyor diye
Degisken Hem sez. Hem mide küçültme hemde meme estetiği tüm ameliyatlarımın hepsinde de kustum ben. Sezeryandan sonra kusmanın da bir zararı olmaz. Ben yeni dikilen mideyle kusmuştum defalarca.