M1044 Kızlar sezeryan ameliyatı olanlar yara üzerinde ki tüyleri ne ile aldınız kaç gün sonra aldınız 🤷🏼♀️
Matmazelll M1044 sirle alıyorum canım kırkım çıktıktan sonra yavaş yavaş sürerek çok üstüne denk getirmeden alabilirsin veya eldiven ile koparabilirsin
Beyzanur20 M1044 çok afedersiniz birşey soracağım ben hiç sezeryanli kimsenin yarasını görmedim internetten falan da asla izleyemem o kadar aşağıdan mi kesiyorlar ki tüylerin olduğu yerden
Defdef22 M1044 valla ben 3 ay sonra aldım zaten çok yoktu 3 ay sonra bile korkarak aldırmıştım ağdayla
Matmazelll M1044 hiç kullanmadım ben. Yaranın üstüne çok götürmeden yavaş yavaş kenarlarından yap bişey sürme ama enfeksiyon falan olmasın. Vallahi allah kolaylık versin ilk zamanlar biraz zor oluyor hassas çünkü
yba Beyzanur20 hemen hemen evet bir parmak altından tüyler başlıyor. Bir parmak dediğimde boy değilde en/kalınlık olarak. Düşük bel külot çizgisinde diyelim.
M1044 Beyzanur20 evet canım benim tam midemin yani rahmimin üst kısmı çok altta çamaşır hizasının bitti yerde ☺️ Jilet kullandım için tüy yerim yani göbek de tüyüm yok zaten
Beyzanur20 yba üff Allah’ım yardım etsin insan iç çamaşır bile giyemez desenize bende göbeğin yani falan zannederdim hep
yba Beyzanur20 evet canım bir süre yüksek bel çamaşır giymek gerekiyor yoksa tam dikişe denk geliyor🤷🏻♀️
M1044 Bahriye06 benim aşşadağıdan çok canım tam hemen tam iç çamaşır yerimşn içinde kalıyor düşük bel de çamaşır giyiyorum ayriyetten jilette kulandım için sıkıntı açıkcası😁
Bahriye06 M1044 kesi yeri herkeste aynı oluyo aslında demekki siz sezeryan dan önce oarada tüğ varsa aldınız ondan oldu
M1044 Bahriye06 evet oram da da tüylerim var tam rahmimin üst kısmı jilet ile de aldığım için bide tüye takıntım olduğu için almak istiyorum