joy Reglin 2. günü hormon değerlerime bakıldı. Fsh 11 çıktı. Doktorum biraz yüksek dedi ve vitamine başladım. Sizin deneyimlerinizi merak ediyorum. Yüksek bir değer mi? Nasıl düşürülür?