En az 10 olmalı diye biliyorum internette yazıyor bende ilk düşük yaptım 18 haftalıktı ilk aylar belki olur diye hep test yaptım nedense silik çizgi görünüyordu ama kan testi 0,3 fln çıkıyordu hatta laboratuvar çalışanına sormuştum yükselme ihtimaline çok düşük bi ihtimal dedi imkansız fln demişti. 5. Ayımda hamile kaldım bende canım bence 1 hafta daha bekle kan testi için yükselecekse bile hemen olmaz. İnşallah iyi haberler alırsın 🙏