benim de 13 aylık bebeğim var 3 aylık hamileyim ve aşırııı halsiz yorgun bulantılı kusmalı geciriorum, annemlere gittim geldim simdi evdeyim kayınvalidem ve yardımcı bayan destek olacak, evde yemek pişirtmiyorum kokudan kusuyorum, bazen kayınvalidemden yemek istiyorum ama hep siparişle yemek de bıktırıyor insanı🤢 her seyi de yiyemiyorum ay ne zormuuus🧸 kardesi olacak die gececek diye sabrediyorum napalıım insallah 2. trimester gelir de güzel ilerleriz zor baya🧸