Ben de 30. Haftadayım rutin kontrol için doktora gittik, (ikiz bu arada) ben de bebekler yerleşiyor, hareket ediyor vs zannediyordum ki öyle canım da yanmıyordu ama nst’ye alınca doktor sancı olduğu ortaya çıktı 3 gün hastanede yattım sancılar 2 dk 1’e bile düştü ciğer geliştirici iğne yaptılar sonra kasılmalar azalınca çıktık, şu an yine de sancı olmasın diye ilaç alıyorum ve yatıyorum. Ne olur ne olmaz müsait bir zamanda kontrol ettirmenizde fayda var. 🍀