Canım bizde bu gün 40+0 olduk çok şükür ve bu gün doktor kontrolüm vardı. NST çekildi, ultrason ile baktı, çatı muayenesi yaptı. Hatta çatı muayenesi sırasında bak şu an başına dokunuyorum bebek kanalda dedi. Suyu normal hareketleri normal enflasyon yok kalp atışları normal doktorum bir hafta daha beklemeyi tercih etti 😅 çok şükür herşey yolundaysa sıkıntı yapma kendine çünkü son adet tarihine göre haftayı hesaplıyorlar oda yanıltıcı oluyor ☺️ Sağlıkla kavuşalım inşallah beklemeye razıyım 🥰