Ben yaklaşık 3-4 haftadır öyleyim canım. Şuan 10+3’üm yavaş yavaş yemeye başladım ama bulantılarım devam ediyor. Doktoruma bu durumu söylediğinde bana bulantı hapı verdi çok etkili oluyor diyemem ama psikolojik olarak bastırıyor sanırım 🙂 Yemek için kendini zorlama dedi doktorum ilk 3 ay depodan kandan besleniyor zaten dedi. İçimi ferahlattı, değerlerim her şeyim yolunda. İsterseniz siz de doktorunuza bir danışın ama eminim aynı cevabı verecektir çok fazla duyuyorum iştahsızlığı.