Cigdemveminik Esrazeynepsare doğum sancısı çekmeye başladğınzda hastanede bi kabın içine su koyup içerisine koyuyorsunz ve bazı dualar okunuyor sanırım ot açıldıkça rahimdede açıklık oluyor ve kolay doğum oluyor diye biliyorm arkadaşımda bu şeklde yapmışlardı