Boncukk-5 ya ben hep internette görüyordum, hatta Kesin kararlıydım da almaya. Sonra bizim olduğumuz ilin yakınında olan başka bi ilde mağazası varmış. Gidip bide mağazada görelim dedik eşimle, iyiki de gidip görmüşüz. Tamam portatif, yer kaplamıyor falan ama nedense yakından görünce o kadar da içime sinen bişey olmadı. Yine de tabiki herkesin zevki farklı ama ben gördükten sonra almaktan vazgeçtim. Park beşikler çok daha kullanışlı olur bence. Yine de sizin fikriniz tabi