Kızlar bugün detaylı ultrasona girdik bebeğimiz şükür çok iyi. Gelişimi ilerde boyu kilo sağlığı maşallah iyi. Ama benden giden kordonda 2 arter olması gerektiği yerde tek ama geniş varmış. Doktor sorun değil bu benek sağlıklı sorunsuz gebelik dedi ama içim rahat etmedi. Aranızda bçyle olan oldu mu ?